1 KLIK MEMBERI 1001 MAKNA

Selasa, 18 Disember 2012

KAD ATM MAYBANK DITELAN MESIN

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT MALAM


Kejadian Kad ATM EA telah ditelan semasa membuat transaksi di mesin ATM SMART. Mula rasa panik dan risau kerana sudah banyak kes yang melibatkan penyalahgunaan kad atm orang lain. EA terus menelefon operator Maybank untuk membuat aduan  di talian 1300 88 6688. Untuk memudahkan urusan semasa menghubungi operator (biasalah kalau call operator mesti banyak soseh-soseh)jadi  sila pilih bahasa  dan tekan butang no 4. Kemudian tekan butang no.3.Oleh itu, anda boleh bercakap terus dan melaporkan kepada pegawai khidmat pelanggan akan kejadian kes itu.

Hati rasa tenang selepas menghubungi pegawai tersebut kerana kad itu telah dihalang (block) sehingga dihantar kepada Maybank yang berhampiran. Walaubagaimanapun, EA terpaksa menunggu panggilan untuk mendapatkan kad itu semula. Sekiranya kad itu lambat dihantar ke Maybank, EA boleh mendapatkan kad ATM yang baharu tetapi dikenakan bayaran sebayak RM 10...  




Isnin, 17 Disember 2012

SELAMAT PENGANTIN BAHARU : NURHANA DAN NORMAN

ASSALAMMUALAIKUM DAN SELAMAT PAGI





SELAMAT PENGANTIN BAHARU 
KEPADA SEPUPU EA
IAITU SITI NURHANA DAN PASANGANGANNYA NORMAN
SEMOGA BAHAGIA DAN BERKEKALAN.


** 15 DISEMBER 2012 TELAH MENJADI SAKSI SEBAGAI SEJARAH PENYATUAN DUA HATI DENGAN DIIJABKABUL MENJADI PASANGAN SUAMI DAN ISTERI. TAHNIAH..

Rabu, 12 Disember 2012

PENGALAMAN TIDAK DAPAT DIBELI DENGAN WANG RINGGIT

ASSALAMMUALAIKUM DAN SELAMAT PETANG


-RABU HARI TANPA BICARA-

** ENTRY KHAS SEMASA DI TANJUNG MALIM